Jõulueri

16 12 2010

Kuna ma lugesin mõne teise inimese blogist arvamusi samadele küsimustele otsustasin ka ise vastata. Üks põhjus on selles, et mul on natuke teine arvamus ja teine põhjus on see, et sain nüüd ka postkasti tagasidet IRL küsitluse kohta.. See oli masendav, minu vastuseid ei olnud kajastatud kuskil, aga noh nagu ma neile ka ütlesin olen ma Reformierakonna pooldaja, võib-olla seetõttu ei võetud mu vastuseid ehk arvessegi 😀

Aga siit mu jõuluvastused :

 

1. Kas sulle meeldib jõul? Miks?

Jah, mulle meeldib, isegi väga. See on aeg, kus pööratakse rohkem tähelepanu abivajajatele (jah seda võiks kogu aeg teha). Kingitusi saaavad asutused ja inimesed, kes teistel aegadel kingitusi ehk üldse ei saa. Õues on ilusad ja külmad ilmad. Ja loomulikult meeldib mulle selle ajaga kaasas käiv eesti rasvane rahvustoit!
2. Kujuta ette, et nende jõuludega läheb kõik täpselt täkke ja nad tulevad just sellistena nagu sa tahad. Kuidas ja koos kellega need jõulud mööduvad?
Ikka pere keskel soojas toas ilusate mõtetega 🙂

3.Milline on su esimene jõulumälestus?

Mingi jõuluetendus lasteaias.

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?

Ei.

5. Parim jõulumälestus?

Musti jõule ei meenu.

6. Lemmik jõulutoitude seast?

Rasvased, ülirasvased ahjukartulid.

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?

Kodus perega.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?

Minna sel ajal oma vanemate juurde ja kui on võimalust ka vanavanemate.

9. Sinu jõulukingisoov?

Kingitud hobusesuhu ei vaadata.
10. Parim kink, mille oled jõuluks saanud?
Ma ei oska nii öelda, aga sel aastal olen kindlalt öelnud, et tahan “Kristina” raamatut ja kui nii ka läheb, siis see on armas.

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?

Kõik väärivad kinke koguaeg. Need ei pea olema rahaliselt kallid on ka teisi lahendusi.

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?

Ma kahtlustan, et need puuduvad..

 

Häid Jõule! 🙂