27 10 2010

Ma olen siin maal ja tõesti siin on rahulikum, kui linnas. Seetõttu vist ei jäänudki muud üle hetkel, kui midagi kirjutada. Iga päev on võimalik magada täpselt nii kaua kui hing ihaldab ja koguaeg on võimalik midagi süüa kui kõht ihkab. Suure sööginäljas suutsin üks päev ka natuke vanat vorsti järada. Ei ärge arvakegi, et ma seda nii avasüli kohe tegin. Ma kontrollisin ikka kuupäeva ka ja see veel kehtib, kehtib tänagi, aga ometi oli see suitsuvorst natuke sinakashallikaks tõmmanud..ja nii ma siiski teda paar viilu manustasin. Vorst visati minema. Seekord ma ei helistanud ei maksuametisse ega politseisse…pole nagu erilist mõtet nagu mu viimase aja praktika on näidanud. Ja helistada hetkel nagunii ei saa, sest otsustasin again, oma telefoni lukku lasta. Aga ülemaailmne majanduslik seis ja wall streeti näidud viitavad sellele, et järgmine kuu ei peagi vist lukku laskma. Aga vahelduseks on päris hea, kui ei saa oma telefoniga midagi teha, sest ikka tahaks kellelegi ehk helistada või märku endast anda… aga no see ei ole otseselt vajalik, sest kõik inimesed saavad ka ise helistada ja siis on veel olemas ju ka internet, nii et tõeline maainimese elu, kui interneti ka poleks, siis oleks ehk nagu kiviajas, et muu maailmaga kontakti pole. Aga on, on internet ja on plasmateler ja käivad lehed ja maja kõrval sõidab palju autosid, maja taga ka rong. Seega olen päris tsivilisatsioonis. Kohati võib-olla isegi rohkem kui kampsunilinn Tartus…Kohati on siin isegi ka elu, aga seda peab natuke paremini otsima lihtsalt.

Ega ma kaua siin maal enam ei ole ka, või noh pool aega on ära oldud. Pühapäevaks ma lähen linna tagasi ja teisipäevast jälle merd sõitma. See meresõitmine on ka üldse väga hea. Totaalselt teinekeskond, keskendumine tööle on suht suur % kogu asja juures ja seega pea puhkab muidu argielust jah isegi mitte argimuredest, sest ma ei ütleks, et mul neid otseselt oleks🙂 Aga pühapäeval siis tagasi. Järgmine kuu on mitmel puhul vist ka eriline.. ma saan 22…peaks vist ikka ära ütlema, et viimane taks…kuigi ma ei usu sellesse absoluutselt, sest muidu olen ilmselgelt täiesti hiljaks jäänud ja seda ma tõesti ei usu🙂 Lisaks on mul arvatavasti/loodetavasti ka viimane kord hambaarstil. Ei hambaarst on endiselt mu lemmik arst, aga see raha, mis sinna suvest saati läinud on, ei ole tõesti mu unelmatekulutus. Samas on see pikem investeering nii, et ei ole ka hullu🙂 Ja siis on seal veel igast tähtsaid kuupäevi ja aastapäevi ja muid olulisi päevi. vot nii.

tsau pakkaa🙂


Toimingud

Information

One response

29 10 2010
Maarja

Kampsunilinn rahule jätta😀

Lisa kommentaar

