Otsus.

2 02 2010

Tere taas,

nagu näha pole ma ammu midagi kirjutanud, kohe päris ammu. Selle ajaga on palju muutunud kõiges. Kas see on muutunud positiivsemaks või negatiivsemaks, eks seda näitab aeg🙂 Sest nagu ikka järgneb igale tõusule mõõn ja igale langusele tipp. Milliseid otsuseid siis vahepeal vastu olen suutnud võtta? Eks ikka igasuguseid. Üks kirjum kui teine. Ma ei käi enam koolis. Jei. Polnud see ülikool mingisugune meelakkumine ja andestust tõesti ma ei leia, et ma peaks tegema oma elus eriti midagi sellist, mis mulle pikemalt aega vastukarva käib. Ja mõnest asjast ongi lihtsam loobuda, kui teisest. Ja ju siis haridustee lõpetamine oli minu jaoks lihtne samm, sest süümepiinad puuduvad. Muidu, aga ei ole elu otsustanud minu piinamist lõpetada ja laseb mulle endise järjepidevusega kodaratesse. Siin kohal pean mõtlema vist kahte teooriat. Et, kas homme on parem või on mul vanaduspõlv lihtsalt meelakkumine ja lustipidu🙂.  Muidugi suudan ma ka kõik üle dramatiseerida, see pole kunagi eriline probleem olnud aga ikkagi.
Mida ootan lähiajalt? Loodan, et mõned asjad muutuvad ja ikka paremuse poole, sest see, mis minuga kohati toimub ei ole normaalne. Jah ei ole normaalne🙂 Samas ei ole asjas ka midagi halba, sest nii pole lihtsalt ammu olnud🙂 Mitte normaalne olemine, et tähenda alati just halba… ütleme nii, et see on siis selline segane asi😛
Lõpetuseks veel nii palju, et raamat : “Lohetätoveeringuga tüdruk” on minu silmis hetkel maailma parim raamat! Tuleb oodata uut raamatut, mis selle üle trumpaks, aga ma ei usu, et seda nii lihtne teha on🙂

Ja viimaseks, ma üritan nüüd siin jälle natukene aktiivsemaks muutuda, sest kui midagi kirjutada, siis on kindlasti lihtsam, kui rääkida oma peegliga, kes ütleb Sulle järjepidevalt : “Sa oled ikka täielik idioot!”

Parimat!

O.


Toimingud

Information

2 responses

22 10 2010
Doesntmatter

Dude! Tee midagi enda suhtes! Lõpetamata kõrgharidus ei kõla hästi! Lihtsalt oodata homset ja loota, et see tuleb parem on rumal! Action! Action baby! Mõtle kus sa 2 aasta pärast olla tahad!??!?

Isegi kui oled õigel teel, aetakse sind ikkagi alla, kui sa sellel lihtsalt istud … ?

22 10 2010
turteltuvi

hahaa see kõlab nagu mul oleks kohutav elu… aga ma olen sellega päris rahul doesntmatter😀😀 haahaaa vähemalt väike hea huumor tänasesse päeva.

Lisa kommentaar

