Vinguviiul

11 10 2009

Hehee, ma ei tea, kas hakata kohe virisema või natuke hiljem. Üldse mulle meeldib palju vinguda viimasel ajal. Eriti oma mõtetes, kuid tihtilugu ka valjul ja ka väga valjult. Ma hakkan siis kohe pihta, mis ma pikalt ootan. 1) Mu hammas pidevalt valutab! Lahendus: varsti on tulemas. 2) Mulle käivad suhteliselt närvidele need Edgari reklaamid! Lahendus: Varsti ei peaks enam avalik valimisreklaam lubatud olema!Millal? 3) Ma olen juurde võtnud, arvan, et ületan varsti juba 70 kg piiri (kuigi ma pole kaalu peal ammu ammu käinud, viimati oli ikka mingi 62-63 ja ma tean, et ma näen asju suuremalt kui need on.. aga ikkagi! Lahendus: tuleb midagi välja mõelda, ideid on! 4) Ma ei viitsi paljude asjadega tegeleda, millega võiks/peaks tegelema! Lahendus: Tuleb ennast käsile võtta, tegemisel. Jnejnejne… Ma ei arva, et ma olen stressis või midagi, absoluutselt mitte. Ma ise ikka arvan, et kõik läheb hästi ja järjest paremini hakkab minema… kõik ka viitab sellele ehk.. aga jah.. Natuke on asi seotud kindlasti ka nende mõttetute ilmadega, mis väljas valitseb.. aga loodetavasi varsti on lumi maas ja päike paistab ja talv ja see on alati see aastaeg, kus mul tuju on üldiselt parem🙂 Küünlaid ma pole põletama hakanud ja Shaniat ka kuulama, nii et stress/masendus on siiski välistatud. Lihtsalt on mingid veidrad tundelaviinid aeg-ajalt. Kõik see toimub peas. Kohati on tunne, et mõistus on muust kehast eraldunud ning seetõttu ongi teatud protsessid lõpetanud töötamise või töötavad mu vastu. Veider.

Aga nagu ikka olen ma lillelaps edasi ja kõigega rahul, sest on asju, hetki ja inimesi, mille üle rõõmu tunda. Need tuleb lihtsalt üles leida ja neid nautida.

Mõned asjad on ka küsimärgi all ning loodetavasti needki saavad lahenduse🙂 Loodetavasti ilusa!

Kõigele muule õudusele ei saa unustada muidugi ka fakti, et mul on sünnipäev natuke rohkem kui kuu aja pärast, see iseenesest pole nii nautitav sündmus!

Päikest🙂 ja lund ka !😛


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

