Oktoober.

29 09 2009

Olles nüüd enda vastu täitsa aus, siis ma pole põhimõtteliselt siia 2 kuud midagi kirjutanud. Ei august ega ka september. Jah, täna on veel september, aga päris nii aus see kõik pole siiski. Ometi see periood, mis ma kirjutanud pole on minu enda vastu päris aus olnud. Sellest kahest kuust ühel pole mind tegelikult olemaski olnud. Enam-vähem pool augustit olin reisil koos Maarjaga (Eesti-Läti-Leedu-Poola-Saksamaa-Taani-Rootsi-Soome-Eesti). Kõik see toimus häälega ja oli ka omaette katsumus. Mu elus esmakordne. Neid esmakordseid asju mahub kõige selle augusti-septembri sisse veel ja veel. See on veider, et kui midagi juhtub, siis toimub kõik ikka korraga ja muudkui tuleb sahmakaid ja sahmakaid vastu selga ja nägu. (Siinkohal pean oluliseks mainida, et need on nii positiivsed kui ka negatiivsed). Kohati on tunne, et kõike on liiga palju. Nii palju, et ei jõua endaga toime tulla. Nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Loomulikult oleks halvem variant, kui mitte midagi ei oleks, sest kui midagi ei toimu, siis see pole edasi viiv jõud, vaid mõttetu kohapeal tammumine. Aga ühel hetkel lihtsalt on vaja peast kinni võtta ja küsida: “Mis toimub?” , kui Su voodis on kahemeetripikkune riiete kuhi, mida oleks vaja pesta. Köögis on ühe prügikoti asemel 3, nõud on kraanikaussi uppunud.. siis tekib juba tunne, et midagi siiski on valesti…aga kõik saab korda, või noh ongi korras nüüd. Kõik need probleemid on juba lahendatud, lihtsalt tuleb leida aeg enda jaoks. Selle leidmisega on natuke lihtsalt raskusi. See on vist ka omaette oskus. Aga nüüd on see leitud ja see on hea🙂

Taas algas muidugi ka kool. Teine aasta, mõtlesin, et võtan peale esimest aastat akadeemilise, ei võtnud. Nüüd mõtlen, et võtan peale teist aastat. Arvan, aga et nagunii ei võta.

Töötan endiselt samas kohas. Teen sama asja.

Elan aga uues kohas ja uue inimesega. See on tore🙂 Mulle meeldib koht, kus ma elan. Ja mulle meeldib korterikaaslane ka🙂

Ja rohkem ei oskagi muud öelda kui hush-hush. Ja kuulan Shaniat edasi ja joon teed.

Mõtted jah läksid kaduma, tean küll miks, aga eks tulevik näitab🙂


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

