Kui pöörad näo päikese poole, jäävad varjud seljataha.

25 07 2009

 

Mõnikord on nii, et peas on mõtted, et võiks olla teisiti. Vahel on tunne, et lausa kõik võiks olla hoopis midagi muud, mis on. See on mööduv.. Ma tean seda juba ette. Nii on alati olnud.

Vahel peab hüppama üle oma varju.. Tihtilugu pole see nii lihtne kui arvata võib.. Kuid seda tuleks rakendada, see viib edasi ja näitab maailma nendest külgedest, mida alati ehk ise näha ei taha…

Ja selle lühikeses segaduse lõpetuseks ma lihtsalt ütlen, et ma olen rõõmus. Mul on asju, mille üle õnnelik olla ja nii.. kõik on tegelikult olema🙂 Lihtsalt vahel on kass rohkem kui koer😀

Päikest mu sõbrad🙂


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

