;) pill tuleb pika ilu peale ;)

25 06 2009

Jah, nii see on🙂 Ma pole üle kuu aja mitte kui midagi kirjutanud. Terve maikuu on vahele jäänud ja peaaegu et juunigi oleks jäänud. Siia sisse logides ei tulnud mul kohe passwordki meelde, aga kuna ma ei kasuta eriti keerulisi passworde siis sain selle meenutamisega siiski hakkama. Kuigi mäluga on viimasel ajal probleeme olnud, sest hilja aegu pidin külastama ka Swedpanki kontorit, et teada saada, mis on mu netipanga kasutajatunnus, sest seegi oli mul meelest läinud.. Seda ma ei imesta, sest ma ei maksun vahepeal 3 kuud oma Starmani arvet ja see on suhteliselt ainuke asi, mille jaoks mul netipanka vaja on. Paroolide meelde jätmine ja nende unustamine on ehk siiski andestatav, sest kokku pean ma teadma ligikaudu 20 parooli/salasõna või rohkematki ja minu aju juures on see natuke raskendav ehk tõesti🙂 minnes edasi.. ja tulles tagasi selle juurde, miks ma kirjutanud pole, siis maikuud võin ma pidida üheks oma elu rajumaks kuuks.. selliseid asju nagu toimus maikuus on lihtsalt raske sõnadesse panna, aga kõike lihtsustades võib kasutada ka vaid üht sõna- alkohol!

Selle toime ja sellele järgnevad ja eelnevad hetked väldasid pea terve maikuu, samal ajal suutsin ma veel käia tööl ja lõpetada suhteliselt edukalt esimese aasta ülikoolis, aga siiski siiski..kõik võivad selle kunagi läbi elada, kui soovivad, aga ma siiski ei soovitaks, sest üks hetk saab siiski kogu see nali ja naer läbi ning tuleb naasta oma reaalsesse argiellu… ja alguses ei pruugigi see nii lihtne olla kui arvasite ning lisaks kõigele avastate ka ükshetk väikse või lausa suuremat sorti põntsu oma rahakotile🙂 See ei ole see rubriik, et ärge seda kodus järgi proovige, võite proovida, aga siis on tõesti nii, et omad vitsad peksavad🙂

Koolist siis ka.. lõpetasin I aasta, kevadsemestri tunduvalt paremalt kui sügissemestri. Rohkem käisin küll koolis sügisesel ajal aga kevadel võtsin asja natuke loogilisemalt ning sain aru, kuidas need asjad seal ülikoolis käivad. Teha tuleb täpselt nii palju, et hommikul kenasti Golgatega oma hambad valgeks nühkida, sammud ülikooli poole seada, siseneda eksamiruumi, naeratada ja mõelda, et küll see elu on ilus…natuke oma ette itsida ja öelda endale vaikselt: “Ma olen väga tark inimene!” ning kõik tulemused alates D ülespoole on garanteeritud🙂 Nii lihtne see ongi! Esimesel aastal ei kukkunud ma läbi ühtegi eksamit, nii et siiamaani ei tea ma, mis tunne see on, ehk õnnestub ülikooli teisel aastal🙂

Käisin ka Noarootsis kooli lõpetamisel, sest mõned olulised inimesed otsustasid, et oleks aeg see kool ära lõpetada🙂 Mul on hea meel nende kõigi inimeste üle, sest nad said vanglast välja ja näevad nüüd, kuidas see eluke tegelikult käib. Mitte midagi halvas mõttes, aga Pürksis on tegelikult kaitsemüür ees ja seal ikka päris hästi aru ei saa, mis see elu on ja mida tal kõik pakkuda on. Jah, öeldakse ja teatakse, et see on hea ettevalmistus ülikooliks, aga nüüd selle kõik läbi käinuna võin väita, et ei ole mingit vahet, kas ma lähen ülikooli seal maakolkast või kuskilt mujalt. Ei oska ma endiselt makarone keeta, ega muud süüa teha. Pesupesemise sain ka käppa nüüd, mitte tol ajal. Ei ole läinud mul üle alkoholi tarbimise omadus, kuigi seda sai kooli ajal ikka tarbitud. Ei ole mul rohkem raha üle nüüd, kuigi sain Pürksis ju harjutada iseseisvat majandamist… Jah mõndasi vb aitas see koht, mind, aga olen järeldusel, et peaaegu, mitte grammigi. Praeguse seisuga oleksin eelistanud käia koolis, vaid ja ainult vaid linnas nimega Tallinn… Ainukesed 2 asja , mida see maakolka kool mulle andis 1) need inimesed, kellega suhtlen ja kellega koos veedetud aega ma naudin ja nautisin ning 2) lõputunnistus normaalsete hinnetega, mitte mäekõrguste pingutustega… Kas ma olen uhke, et olen selle kooli vilistlane…vastus: vist mitte…sorry!

Mis, siis veel viimasel ajal on unekellake jälle segaseks pööranud ning ta ei saa aru, millal ta täpselt peab üleval olema ning millal magama🙂 Küll see korda jookseb ka🙂

Aga pikemalt ma ei peatu, sest ei taha…tunnen endas natuke negatiivset alatooni… kuid sisimas olen ma hetkel väga happyface, sest ära ütle kunagi, et just Sina ei või olla see kellele, kullakott pähe täiesti uskumatul viisil kukub😉 … aga kas seal sees on kuld, vot seda ma veel ei tea…aga küll ma välja uurin😛😉

Parimat soovides,

O.
(eesti ühejalaga iluuisutajate liidu president) 


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

