14 01 2009

Kool,kool ja kool. Töö, töö ja töö. Need on vist hetke märksõnad. Koolis on nn. eksamiteaeg, entukamad nimetavad seda vist sessiks. Minugi sess on vist alanud, pean 3 päeva jooksul sooritama viis eksamit! Mõne neist võiks siiski läbi saada, näiteks 3, see tagaks mulle veel 8-9 ainepunkti ja kokku oleks mul siis poolaasta peale 16 ainepunkti 24 asemel, ehk siis 6 jääks saamata. Muu ei ole hetkel kindel, kui vaid see, et esimesed 7 on mul olemas. Ja üheski aines ma veel läbi kukkunud ei ole. Ei tahaks olla küll eriline positivist, aga loodan, et ma kõiki eksameid ikka läbi ka ei kuku, mis mind ees ootamas on. Oleks tore. Niisis on viimasel ajal ööd kujunenudki õppimise tähe all. Natuke meelelahutust sekka ja päeval tööl. Uneaega öösse jääb keskmiselt 2-5 tundi. Kohati on väsitav, aga varsti see on läbi ja jääb jälle vaid see tavaline kool, nii et ma ei oskagi öelda midagi rohkem selle kohta. Tuleb loota pigem suurele õnnele, kui laialdasele teadmiste pagasile.

Muidu on aga elutee kulgenud omasoodu. Päevades on nii rõõmuhetki kui kurbust. Vahel sähvatab kuskil ajusopis, et miks see kõik peab nii keeruline olema, kuid ju ta siis peab, kui on. Vahel oleks vaja lihtsalt aega, et kõik enda jaoks selgeks mõelda. Ja meelde tuletada oma elu põhimõtteid. See kuidas vahel on tunne, et lagunen koost ja olen teistele sööstaks ei ole nii meeldiv. Küll, aga on see positiivne, kui mõnigi asi elus läheb ka vastu reegliga “Ma saan kõik, mis ma tahan!” Vot ei saa. Ja see võib olla halb ja masendav, aga pigem ma näen selles peatükki: “õpi midagi”. Kõigest annab midagi õppida. Ja kui ma endale seda võib-olla väga tugevasti ei teadvusta, siis ma siiski teen seda.

Ma ei saa öelda, et olen kurb või masenduses, ma ei usu seda, või noh ma tean seda. Ma olen ehk õppivelajas, selle kõige paremas tähenduses.

Elu õpetab meid kõiki, peabki:)


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

