28 12 2008

Täna oli nagu rohkem aega, ikkagi pühapäev ju. Uurisin siin seda asja siis ja mis ma avastasin. Leidsin sellise lehekülje nagu statistika siit ja minu lugejaskond on selgelt koguaeg vähenenenud. Veebruar oli mu tipp aeg, ikka palju-palju oli sirvitud mu kirjutisi, aga mida aeg edasi seda vähem lugejaid on olnud. Aga see ei kurvasta mind, sest ennekõike kirjutan ma ju enda jaoks.

Ja viimasel ajal nagu ikka on mul aina vähem öelda. Või tahan ma kirjutada selliseid asju, mida ma ei saa kirjutada:) Ma ei oska, ei oskagi midagi öelda ja üht võib:

Ma olen lihtsalt liiga ma ise!

  • ojju

Toimingud

Information

One response

2 01 2009
M.

Mul tulevad Su kirjutised ilusasti nii arvutisse, et ma ei pea iga päev 10 korda vaatama, kas on uuendusi😉

Lisa kommentaar

