Keskendunud Tuhkatriinu

9 09 2008

Ma kirjutan taaskord üle pika aja. Mina ehk siis Rahutu Tuhkatriinu😀. Ei tegelikult ei ole asi enam nii hull, aga mingi rahutus on ikka siiski veel sees. Kuigi kõik tundub järjest paremini laabuvat on siiski siin-seal mõtteid, millest tuleks võitu saada. On asju millest tuleks kergekäeliselt loobuda ning asju/mõtteid, millest tugevamini kinni hoida. Üks suur soov on vist siiski lähiajal täitumas. Nende soovidega on ikka nii, et ootad-ootad ja alles lõpuks, siis kui oodatagi ei oska, siis need täituvad. Ja, unistustega on tõesti nii, et neid ei tohi kellelegi rääkida, vaid siis need täituvad🙂.

Viimase aja pohhuism on jälle ka vaikselt üle läinud. Elan küll sedasi nagu ise heaks arvan, aga ohud, mis maailmas on ei tundu mind enam nii ümbritsevat. Piirid on justkui kadunud ja loeb vaid hea enesetunne.

See ülikoolis käimine on ka üks naljaasi. Päris selline noh ma ei oskagi öelda, ma tahaks juba neid eksameid teha, et siis aru saada kuivõrd kasu nendest loengutest on… Kas minust saab kunagi ka mingi reklaami tegelane, selles ma natuke kahtlen. Aga olen varem ka paljudes asjades kahelnud, kuid jah…siiski-siiski🙂

Õnn on see, mis on minu õuele teel, muud nagu polegi. September tuleb üle elada. Oktoober on veel rahulik ja siis tuleb selle aasta kõige vähem oodatud kuu- november. Jah, ma ei taha enam vanemaks saada, tunnen ennast niigi juba suht oldilt. Oi, mis väljend. Keeleteadlastel tõusid kindlasti ihukarvad, aga eks seda peab Maarja- Liisalt täpsemalt küsima, millal neil need ihukarvad tõusevad ja ei tõuse:P

Seekord ma lõpetaksin.
Jaa-jaa-jaa-jaa! Ma igatsen neid, kes on teisel pool piiri.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

