Süda?

4 08 2008

Ei teagi, millest alustada. palju on juhtunud vahepeal. Hetke seis on lihtne. Hommikul on töö. Mingi aeg peaks Präk siia saabuma, kell on pool läbi öösel.

Eelmine nädal või üldse kõik on olnud nii seiklusrohke. Võiks öelda pigema alkohoolne. Ma ei teagi, mis nõks minust läbi käis, aga vahepeal oli jälle selline aeg, kus parim sõber oli alkohol ja nii vist 6 päeva järjest. Ikka tuli juua ja juua, nii oli tore. Lõpuks tsüklist välja astudes oli ikka ka tore. JA nüüd ongi kõik nii tore, et ei teagi kohe… NOOOOT!

Varsti saab ära Soome, selle üle on hea meel. Mu nelja päevane puhkus peab õnnestuma, sest ma pean oma mõtted saama mujale. Samamoodi ei ole koguaeg hea.

Mul oleks jälle nii palju öelda, sest koguaeg juhtub. Ja juhtub selliseid asju, mida keegi ei usuks. Isegi ma ise mitte.

Palga peaksin homme saama, sealt peavad tulema rõõmustavad numbrid, sest muidu ma võin loobuda oma kõigist vabadest päevadest sel kuul ja iga päev tööl käia.. Tööl on isegi tore. On muutunud paremaks, järjest paremaks. On point. Aga ma ei viitsi seda lahti seletada.

Ma ei viitsi tegelikult üldse midagi kirjutada. Kohusetundest lihtsalt oli vaja, et midagi oleks olnud. Nüüd väike suits ja magama. Paar travel IQ Challengit ka😀


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

