Kõige tšillim elu Tallinnas, ajee..

6 07 2008

Iga sekund, iga minut ja iga tund on arvel. Mitte rahalises mõttes, vaid aeg on see, mis kõik paika paneb. Olen elanud 7 päeva oma imelises Tallinnas ja olen nii vaimselt kui ka füüsiliselt täiesti läbi. Kuid ma usun, et kõik paraneb, sest iga algus on raske ja moto “enam hullemaks minna ei saa” , ei ole hetkel ka võõras, vaid päris oma mõte.

Käisin üks päev poes šhoppamas, raha oli kui murdu, aga ma ei ostnud põhimõtteliselt midagi, sest kõik asjad olid nii koledad ja ma ei viitsinud selles nõmedas kaubanduskeskuses ringi käia, vaid oleks tahtnud koju magama minna… Siis tuli appi, aga Kessu ja me käisime kinos. Film oli hull, see oli hea, aga polnud minu tüüpi, sest ma üldjuhul käin kinos selliseid filme vaatamas, mis tuju lõbusaks teevad, mitte neid, kus ma pean vahepeal silmad kinni olema ja lootma, et mul sitt püksi ei tule..

Kodu on meil muidu ilus. Ma ei tea, kas seda antakse välja, aga kui ei anta, siis võiks küll. Nimelt “Pelgulinna Teatajat”. Selle 6 päeva jooksul, mis me siin Eesti Chiggagos elanud oleme, on kostitatud meid autoplahvatuse ja bussijaama täieliku maatasa tegemisega. Põnev on siin..Ilus looduslik kant.

Kõige selle halva juures olen suutnud omaks võtta ka ühe positiivse joone. Nimelt ma ei joo enam alkohoolseid jooke🙂. Sellel ei ole mingit kindlat aega, mil ma neid jälle pruukima hakkan. Kõige lihtsam oleks öelda, siis kui isu tuleb, aga nüüd need 4 päeva, mil ma enam joonud ei ole pole mul isu ka üldse olnud, kugi korduvalt on pakutud.

Täna ostsin poest 200 krooni kanti maksva üle 2 kilose lõhe🙂. Äkki see äratab taas ellu mu söögiisu, ka sellega on väga täbarasti. Nimelt on mu viimase 6 päeva menüü olnud väga kerglane. Ma lausa pressin seda sööki omale sisse, sest mul pole isu. See on vist sellest, et mul on stress…Koguaeg ainult magaks😀.

Homme lähen veel tööle ja siis on 2 päeva vahelduseks ka vaba. Vallerallelaaeleejee😀. Ema ja isa tulevad millalgi remonti tegema. Natuke palavik on ka. Ja haige on vist ka. Nina on ka veits kahtlane.

Elamine on imeline, seda juhtub vaid kord elus🙂 … aga jah.


Toimingud

Information

One response

9 08 2008
Kerli

kuule see autoplahvatuse osa oli suisa naljakas:D

Lisa kommentaar

