vahva

23 06 2008

Kõik on lõppenud. Keskharidus on käes. Lõputunnistus on all laua peal. Mapi vahel oli ka kirjand, millega ma astusin Ng-sse. Kõik, kes selle läbi lugesid ütlesid, et selle järgi mind küll sinna kooli ei võetud. Sellega oleks võinud erikooli kandideerida. Kirjandi kaks viimast lauset olid midagi sellist: “Arvuti on ajaraiskamine. Paratamatult mina ise ka.”😀. No see oli tõesti väga seosusetu ja noh mõttetu tekst. Keskhariduse saamisega järgnes ka kohe teine suur üllatus. Kodus peol olles joonud kella poole neljani öösel ei tundnud ma ennast eriti purjuna ning hommikul ärgates polnud mul vist elus esimest korda mingit pohmelli. Äkki olen suureks kasvanud? Täna tuleb teine katse, lähen jaanitulele, kus kõik on parajad kõrid. Hoian ehk madalat profiili, mis mul ju alati hästi välja tuleb..Ja õnnestub ka homme ärgata ilma pohmellita. Viimane kord, kui seal peol käisin tabas mind hommikul tuumapohmell ja mällar eelmisest õhtust. Eks näis.

Vabad päevad on aga lõppemas ja nüüd tuleb mul veel kuu viimased 5 päeva ka tööl olla. Oh seda õnne, ehk saab minustki kunagi miljonär? Terve juulikuu olen ka tööl. Välja arvatud reklaami ja imagoloogia katsete, ülikooli paberite sisse viimise, kolimise ja Aliinele vastu minemise ajal.

Varsti ma elan linnas. See on ka tore.. Äkki kõik läheb veel hästi?

(…… …, … .. …..? … .. … …. …, … ……? …. …. .. …!)


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

