Heya-heya-62?

15 06 2008

Naljakas, kuidas ma koguaeg muutun. Ei viitsinud ülikooli minna, aga heade (siiamaan) eksamitulemuste tõttu on mul see võimalus vist siiski olemas… Vaatasin, siis Eesti ainsas linnas asuvat ainsat ülikooli Eestis ja avastasin tervel 5-6 asja, mida võiks õppima minna. Riigiteadused on kõige lihtsam viis sissesaamiseks vist, aga hetkel pole see siiski mu eelistus number 1. Lõpetamiseni on jäänud umbes 6 päeva. Need kõik mööduvad tööd tehes. Eksamitulemustest ei tea veel kirjandit, svenskat ja ajalugu. Kui nad ikka veel teatanud ei ole, siis järelikult äkki ei peagi järeleksamile minema?? Sest aega on ikka kole vähe võitu ja lubasid minu töö ühest esimestest ära kontrollida ja mõndadel on juba hinne teada… Nii, et ma ei tea, mis nad seal teevad.

Korraldan siin vaikselt üht plaani. Haaa-haaa. Ma vaid naeraks selle peale:D

Tänane õnnelause: Inimestel on raske sinu veenvale olekule vastu panna

No vot, siis.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

