Pole ammu kirjutanud..

4 06 2008

Kuigi telerist on lõppemas mingi hea sari, mida mu vanemad ikka jälgivad, siis pole see mulle kunagi mingit pinget pakkunud, arvatavasti on tegu “Jälgi jätmata ” -ga. Millele kohe järgneb uus “Bordell424”, mida isegi huviga ootasin, aga ma ei jõudnud enam oodata ja otsustasin kõrva panna klapid ja kirjutada seda blogi.. Esimene laul, mis kohe kõlama hakkas, kannab pealkirja “Vodka”… Ehk see kirjeldabki mu elu kõige paremini..

Ma ei tea, kas ma kirjutasin siia, aga põhimõtteliselt on mul kõik riigieksamid sooritatud. Läbi ei kukkunud arvatavasti ja eriti häid tulemusi pole ka oodata. Millegi pärast ei muserda see mind sentigi.. Jäänud on veel svenska eksam. Lootuseks on see vaid läbida, aga hetkel on see kahtluse all. Erilisi pingutusi ma selle nimel ka ei tee..Põhimõtteliselt kool on läbi ja alanud on SUVI!

See on vist esimene aasta, minu teadaolevast elust, mil ma olen rahul, et suvi on… Muidu olen ju ikka talveinimene. Sellele vihjab ka mu uus meelistegevus- PÄEVITAMINE!, mida plaanin teha ka rootsi keele eksami eel, ajal ja pärast seda. Äkki lähen kooli ajalukku kui esimene, kes ei läbinud rootsi keele eksamit ka kahe katsega? No, siis lähen vähemalt ajalukku😀

Mis ma siis teinud olen? Ikka tööl ja tööl käinud ning joonud ja joonud ja joonud ja joonud. No põhimõtteliselt ei ole vaja vist teist rida kirjutaga täis sõnaga joonud, et aru saada, millega ma peamiselt tegelenud olen. Ja nüüd kutsungi üles kõiki maailma rahvaid minu järel kordama : ” Ojari ei joo enam!”. Kordame kõik koos: “Ojari ei joo enam!” Ühe päeva olen juba 0 promilliga välja vedanud. Samas on ka ju võimalus, et mu klassikaaslastest tekivad juristid, psühholoogid ja muud tähtsad ninad ja minul on ka oma elukutse- ALKOHOOLIK! Ajee…

Tegelikult poleks vist nii jube, kui mul poleks igakord järgmine päev nii paha olla ja mälü lüngad…

Muidu olen aga õnnelik ja tean, et pilkudes on leek😀;)
Niki- Pilkudes on leek..

Hakkangi seda “Bordell 232” vaatama!
Kaunimat suve teile mu sõbrad, ärge jooge! Mina ju ei joo!


Toimingud

Information

3 responses

4 06 2008
M.

Aga minust võib saada psühholoogist joodik. Või.. siis ka mitte😀

5 06 2008
Gerli

Oh, kallis, mul on nii häbi Sinu pärast! Mina päevitan küll kaine peaga:D

5 06 2008
Kessu.

Ojari, hakkame jooma=D

Lisa kommentaar

