Eurovisioooooooon

23 05 2008

Shady Lady on hallanud mu maailma… sel aastal olen isegi suht korralikult seda Eurovisiooni tralli jälginud. Praegugi blogi kirjutades on taustaks üks eurolaul. Ukraina oma Shady Lady… Aga ma pole veel kindlalt otsustanud, kas see jääbki minu lemmikuks…Sest sellel on mitu asja seotud. Finaali mitte pääsenud lugudest on mul selgus olemas… Malta-Vodka ja Iirimaa -tants-trall olid lemmikud… Teine poolfinaal oli tunduvalt parem, kui esimine. Neljal suurriigil ja Serbial on välja panna vaid üks arvestatav lugu, see on Hispaania oma, mis on päris hea…Aga teistest siis, veel Isand, Rootsi on sellised keskmised, aga peale Ukraina meeldib veel Läti naruke rohkem , kui lihtsalt hea laul ja nagu ikka pikajagne kreeklanna või lihtsatolenkreekailusmees on taas mu südame võitnud, antud juhul siis esimese variandina..Nii, et kas jääda truuks, igaaastasele lemmikule- Kreekale. Olla truu Baltiriikide vastu ja armastada lõunanaabreid või siis, võtta täiesti uus suund ja päialt hoida Ukrainale, selles on küsimus.

Muidu aga olen aga haigeks jäänud ja ninast voolab tatti.. Istun siin Angelis ja otsin tantsu, mida tantsukoolis esitada, eriti kaugele ei ole jõudnud, koguaegsest teejoomisest on kusehäda koguaeg.

Täna lähen korterit ka vaatama, kuhu võib-olla kuu aja pärast kolin…

Bye-bye Shady LEady


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

