Congkränsjuleizion.

17 05 2008

Nonii, palju aega on möödas.. Vahepeal jõudsin käi tööl, kiirabis ja lõpuläbul. Kiirabis käisin niisama, mul ei ole tegelikult midagi viga🙂, ütleme siis nii, et ma lihtsalt tahtsin tutvust teha kiirabiautoga ja tutvuda selle sisemusega.. Tööl oli raske, aga olin tubli ja tegin oma tööd väga hästi, numbrid näitasid seda. Ühiskonna eksam oli nüüd ka vahepeal, ma ei usu eriti suuri punkte, aga see oli kerge. Ma võtsin seda ka vabalt. 1 tund ja 10 minutit ja esimene lõpetaja. Ma lihtsalt ajasin selle cooperitestiga sassi. Kõik hinded on mul nüüd ka välja pandud peale ajaloo. Õpetaja ajalugu ootab ikka mu arutlust. Aga ma vist ei tee seda, ma lihtsalt ei jõua. Ta pidi oma õpilaste blogisid ka lugema, nii et ma loodan, et ta loeb ka minu oma ja lööb mu keskkooli suurima pettumuse ka netti üles- ajaloo lõpuhinne: 3! See on suhteliselt veider, sest ajalugu on üks mu lemmikaineid ja põhikoolis oli ka. Aga noh NG ei ole lihtsalt vist selline kool, kus õpimotivatsiooni oleks külluses.

Lõpuläbu- vallerallelaaa… Lõpuks tutvusid kõik kõikidega vist nii põhjalikult, et tahavad lausa uut pidu korraldada…Ma loodan, et sellel olen siis vaoshoitum. Ehk, siis ei lähe ujuma, keset talve:D. Või noh tegelikult ju on ikkagi peaaeu suvi. Ja et ega sellel ka midagi viga polnud, aga loodetavasti ei leia ma end ka tihedasi oma klassiõega ilastamas:D. Aliine see on Sulle kindlasti suur huumor, kui Sa seda loed või kunagi kuuled, sest see tüdruk oli see sama kellega Sa koos elasid, see heledamate juustega ja see, kes naerda ei oska:D.  Muidu oli aga fun-fun-fun!

Aga jah siis, millalgi peaks õppima ajalugu, aga no motivation. Peaks välja valima tantsu, mida Tallinna Ülikooli kepsutama minna. Millalgi lähme Liisuga korterit vaatama ja meist saab lõpuk, või noh minust SAAB LÕPUKS PEALINNA ELANIK!!!!!!!! Ma hakkan elama ainukeses kohas, kus Eestis on tsivilisatsioon. Päris radikaalne vaatenurk, või mis.

Ja siis on veel see värk ka ju, jah ma tean. Kohati on see ikka päris irooniline ja nii. Aga ma pean selle ülesse kirjutama siia, muidu mul läheb endal kunagi tulevikus meelest ära.. Haa-haa! Naeraks lihtsalt lõputult.

Teisipäev lähme siis peole.. Ja mina kui Supervisor olen kolmapäeva hommikul tööl, ma arvan, et see näeb kohutav välja lihtsalt:D. Vaesed kliendid…

Franz Ferdinand – This Boy!


Toimingud

Information

One response

28 05 2008
Kerli

haha:D:D:D

Lisa kommentaar

