Ühiskond…raha…elu…njaa…

9 05 2008

Aeg liigub ikka meeletul kiirusel. Kui koguaeg on mingid asjad, mida Sa tead, et pead tegema siis aeg lihtsalt libiseb käest. Lõpetada kooli, käia tööl ja elada oma elu – vaba aega polegi. Vahepeal olen sooritanud inglise keele eksami… Mh, kirjalik osa olevat väga raske olnud. Ajalehtedes kirjutas ja puha. Minu meelest oli ta selline nagu ta oli, ma poleks ka lihtsamast midagi aru saanud. Suuline läks mega hästi. Ei, ma ei saanud 20 punkti, aga oma tasemest kõrgemad punktid küll..Nüüd olen sis 3 päeva kodus, et tutvuda ühiskonna õpikuga. Sellega ma veel algust pole teinud. Raha on ka jube otsas, aga ehk saab hakkama..

Tahaks, et mõni teine asi oleks teisiti. Ma tunnen, kuidas see segab mu keskendumisvõimet.

Üldiselt olen, aga oma eluga väga rahul ja õnnelik!

Ahjaa, lõpuriided ostsin ka ära. Väljaarvatud kingad. Monton oli see pood, nii et pole ka imestada, miks raha enam pole:D


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

