Firstly,

26 03 2008

Kell on löönud 5 minutit peale südaööd. Jälle on algamas uus päev.  Tänane päev oli selline, et ma olin kodus haige ja koolis ei käinud. See haigus oli selline kahtlane, sest ma puudusin pigem sellepärast, et ma saaks välja puhata, õppida oma lavaka asju ja mõelda viimase aja sündmuste peale. Just nimelt see viimane ka mind väga tihti mõttesse panebki, mõtlen ja mõtlen, aga välja ei mõtle. Või tegelikult olen ma äkki juba kõik välja mõelnud ja rohkem ei ole minul enam midagi teha. Kõik on saatuse käes. Juhtuda võib kõike, aga üritan olla realistlik ja (üritan) arvata, et mitte midagi ei juhtu. Tegelikult on natuke halb nii elada, kui pead mõtlema koguaeg ühest ja samast asjast. No mitte päris koguaeg, aga siiski palju. Mind see aga eriti ei kurvastagi, sest mul ei kaasne sellega mingeid negatiivseid emotsioone. Pigem segadus ja rõõmu tunne. Aga jah, aeg annab aru.

Täna sain ilusti ka oma inglise keele koduse töö tehtud. Selle üle on mul ka hea meel. Natuke kurb on tõdeda oma arvutimängu sõltuvust, seda nimelt http://www.king.com ja mäng Jungel Rumble. Hea on see, et ma ei saa seda enda arvutis mängida, mingi errori lööb ette. Nii, et unetuid öid mul sellepärast ei ole..

Täna rääkis G-K ka kellestki Sulevist, kes ta klassikaaslane on. Kes väitis talle, et ma olen jube pedekas ja sain Lehtses suvel peksa. Kurb, aga kumbki ei vasta tõele. G-K käskis tal vait olla ja asi ei olnud kaugel sellest, et poissi oleks õnnistatud supitaldriku näkku löömisega😀. Ma naersin suht palju, kui G-K mulle seda rääkis.

Homme on hea kooli minna, esimene tund on vaba, nimelt ma ei pea enam matemaatikat õppima, kunagi. Ka kaks lõpuhinnet on mul väljas, need on matemaatika 3 ja geograafia 4, viimane oleks võinud küll 5 olla, aga see on mu enda lollusest 11. klassis. Kooli on jäänud veel 20 päeva ja siis on eksamid🙂

Ilma kohta arvan seda, et mina kui suurim talvearmastaja ootab isegi juba suve, sest siis on kõik läbi ja uuesti selgunud ja uus algus.

Und mul ei ole endiselt, mul ei olegi kuidagi aega sisustada, aga eks ma mõtlen ja mõtlen…
Oeh.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

