Heya-heya

20 03 2008

Milline vaheaeg. Kõik päevad tööl peale tänase. Tööl ei olegi kõige jubedam olnud, aga ometigi… Sai kolmapäevl peol käidud. Marleeni, Garri, Väikse-Liisiga. Privees ja Hollikas.  Hollikas kohtasin ka vana sõpra, kellega jälle sõbraks sain vist.  Pidu oli tore 10  hommikul jõudsin koju ja siis me ärkasime V-L-g juba 13 ja hakkasime Eestit mängima. Täitsa lõpp, ühe mängu ma kaotasin, veider. Ülejäänud päeva olen suht niisama passinud või netis olnud, sest noored sõitsid Rootsi. Netti tulek oli, aga imeline, sest msni vestlus milles praegu olen on heaheahea! Homme ja laupäev olen tööl. Öösel plaanin veel täna ajalugu ka õppida. Suitsud on otsas. Homme õhtul alles saab vist teha. Muusika on vali ja aju töötab. Selline mu eluke ongi.

-Armastan oma sõpru!


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

