Sa tõid mulle päikese Skorpionipoiss!

10 03 2008

Kirjutasin terve blogi ära, aga ühe enteri vajutusega see kadus. Eks ma alustan siis uuesti.
Täna saime kätte oma proovikirjandid. Minu eeldus, et Monsa mu läbi kukutab ei läinudki täide. Saavutasin tervenisti 37 punkti!!! Nii, et lootus 50 on ikka täiesti olemas. Kõige põnevam oli asja juures see, et sisu eest sain head punktid ja vormi ning stiilipunktidelgi viga polnud. Alla kirjutas, et see on mu parim kirjand ja veel muid kiidusõnu. Kõige koomilsem oli asja juures siis see, et 35 punktist ortograafias ehk õigekirjas kostitas Monsa mind 0-ga !!!:D Nii, et ehk olen kirjaoskamatu ?
Täna proovisime ka inglise keele suulise eksami asju. Need polnudki nii jubedad, kui algselt arvasin, aga kramp tuleb ikka sisse, nii et loodetud 40 asemel võin tegelikult kokku ikkagi 50 punni saada. Esimene ajaloo konsultatsioon oli ka täna, seal tekkis tunne, et kui õppida jõuan, siis saan 65 asemel 70-75. Nii et polegi hullul. Ja kui ühiskonda jõuan õppida saan ehk 70 asemel lausa 80 :D:D. Homme on suur plaan ka kehalise kasvatuse tundi minna🙂

Hakkasin nüüd jälle tööl käima nii, et eriti vaba aega ei ole. Esimene kord tööl oli tore. Lavakasse saatsin ka avalduse ära. Vabal ajal muudkui söön ja joon vett. Maarja aitab mul vist prügi ära viia, see tähendab mu 2 joogiveepudelit, sest ma ise ei oska taarat poodi viia, see tundub mulle kuidagi imelik.

Ei saa olla midagi imelisemat kui saada kompliment Skorpionilt, minu puhul siis teiselt Skorpionilt, sest Skorpionite komplimendid on alati siirad, ausad ja tõesed. Uskuge mind, olen ju skorpion😉. See tekitas eriti hea tunde. Ja andis põhjust arvata, et ma olen ikka päris ilus inimene kohati. Vot siis.

Hetkel on kõik hea🙂


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

