Smart?

2 03 2008

Minu jaoks on see veider. Mängisime nädalavahetusel mitmeid mänge “Eestit”. Ma võitsin küll kõik mängud. (Korra oli ka viik, kus jagasin esikohta), aga põhimõtteliselt oli parim. Mis ei olnudki antud juhul kõige olulisem. Mind ennast pani kõige rohkem mõtlema see, et teemadeks on Ajalugu, Kultuur, Loodus, Geograafia, Sport ja Varia. Mulje jäi või noh olen suht kindel, et enamus kaasmängijaid pidas kõige kergemaks teemaks loodust. Minule, aga valmistas see kõige rohkem peavalu, mitme looduse küsimuse valesti vastamise pärast tuli viik ja üldjuhul oli viimane kaar ka loodus, mitte ajalugu, mille kätte sain. Lemmik oli mul muidugi Sport. Silmad kinni ja pea peal võib ka enamik küsimusi neist ära vastata. Aga see loodus jäi mind kummitama, äkki on sel tõesti pistmist sellega, et mul on ainuke 2 hetkel bioloogia ja siis see kõik on oma vahel seotud, võib-olla.

Muidu olin, aga nädalavahetusel suht arukas. Õppisin kirjanudst, natuke vaatasin ajalugu. Võtsin läbi ka matemaatikat. Loomulikult olin ka niisama ilus, ilma selleta lihtsalt ei saa, sest kui ei ole hetki, kus lihtsalt olla oleks elu palju deprekam. Kujundasin ka oma seina ära. Mõtlesin, et mis need 2 kuud ikka, las olla sein kaetud ja meenutaks mulle siin veedetud kolme aastat. Enam ei ole palju jäänud. Isegi mitte kahte kuud ei pea tegelikult enam koolis käima ja üks neist nädalast kui peab on veel vaheaeg ka. Üks etapp elust on lõppemas. Nägin üks öö lausa unenägu, mida näen üli-üli harva. See oli seotud proovikijandiga ja see oli päris koomiline. Loomulikult oli tegu õudukaga, sest kui ma midagi üldse näen siis ALATI õudkaid. Vot. Lähemalt ma sellel peatuma ei hakka, sest see oli kohati ka ropp ja selline imelik noh.

Mu arvuti on teinud väga huvitava triki, kõik laulud, videod ja failid on kadunud😀. Võib-olla tulevad need tagasi, kui restarti teen, aga ei tea. Hea asi on selle juures jällegi see, et touchpad tööttab jälle nüüd on see käsk ka maha läinud ja saan seda kasutada :D… Msn mul vist ka pole, aga see pole eriti oluline, sest ma ei käi seal nagunii eriti…

Nüüd üks suits, siis pesu ja karvade eemaldus …:D

Ma soovin, et neljapäevast püsinud rõõm ei kustuks nii pea.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

