:)

18 02 2008

Ma ei tea, mis on selles süüdi? Süüd kõige lihtsamas asja, et ma õnnelik olen. Ma olen enda ühikas, loen raamatut ja ajaloo õpikut ja olen õnnelik. Põhjusi võib olla mitmeid. Äkki on jõudnud minu arusse, et koolis on tõesti käia vaid 7 nädalat + vaehaeg. Kas ma olen rõõmus, et tema on reisilt tagasi ja tean, et missugune poleks olukord mu musike toeataks mind ikkagi. Või on asi selles, et probleemid too inimesega tunduvad olema olematud, sai ju kenasti koos oldud terve nädalavahetus ja peolgi ära käidud. Ehk on põhjus unistuste-tüdruku naasmine haiguslehelt? Põhjus võib olla ka Mardi tagasitulek. Üks põhjueid võib olla ka see, et täna oli klassiruumis päris tore. Ainult köhida ei või, muud hullu pole. Mulle meeldib isegi see raamat, mida ma praegu loen.

Üks insident mulle tänases päevas ei meeldinud, aga sellel ma ei hakka pikemalt peatuma, sest see ei puuduta mind. Alguse
saanud nädal on suht paigas: teisipäev kool ja rahvatantsu proov, kolmapäev luuletuse lugemine Haapsalus, neljapäev proovi-
kirjand ja ongi reede. Jooksmas ma hetkel ei käi, sest ninast jookseb ikka tatti ja köha on ka, aga ma ei tunne ennast halvasti.
Kilodest pole mul ka õrna aimu, kuigi võiks eeldada, et mul ühikas on kaal, siis seda teps mitte pole siin. Ja praegu ma lõpetan.
Sest mu uni saabub ruttu.

Mulle meeldib mu roheline tuba.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

