That`s all!

13 02 2008

Ma mõtlesin, et loen enne listis olevate blogide uued postitused läbi, kui oma kirjutama hakkan. Nii tegingi, ja sain vaid julgust juurde, kuna enamik olid positiivsed, siis võin ise negatiivse kirjutada. Mõtlesin täna pikemalt olukorrast oma klassiruumis. Mõtlesin, et analüüsin igat oma klassikaaslast personaalselt, aga leidsin, et sellel pole mõtet, sest pigem näha pinda enda selmas kui orke teiste silmast otsima hakata, ütleks ma ja loodan, et ka nemad selle järgi talitaks, aga seda loota on mõttetu. Siiski ma mõtlesin natuke selle asja peale, miks üldine olukord selline on..Põhikoolis oli mul 9 klassivenda ja 5 klassiõde. Nüüd on 18 klassiõde ja mina. Üks põhjus on kindlasti ka see. Põhikoolis oli meil meestevõim nüüd vastupidi. Siis veel see, et kõigil on väga tugev oma arvamus ja teiste omad on kindlasti valed, isegi enne nende ära kuulamist. Imelik asja juures, et kolme aastaga saab selline asi tekkida. Mul põhikoolis polnud 9 aasta jooksul kordagi sellist olukorda. Lisaks mõned punktid, mida ma enda puhul ei tähelda. Et äkki on inimesed lõpuks nii kaugele arenenud, et nad saavad aru, et neil on õigus ennast kehtestada ja olemas olla ja siis nad pingutavad sellega liiga üle. Olukord kestab ma arvan kuni eksamiperioodini. Mul on sellest täielikult savi, ainuke asi mida ei juhtu on see, et mina endale pähe astuda ei lase. Ja nende vaidluste käigus on suutnud kaks inimest end mu vist mu sõprade nimekirjast ennast välja lasknud kirjutada. Sorri, aga mina olen lasteaia ära lõpetanud. Ja kui te üldse kohe aru ei saa, mida te suust välja ajate, siis kahju küll. Vastuargument, et mis ma ise oma suust välja ajan on kindlasti tugev, aga antud juhul ei lähe see arvesse, sest sõpru on mul õigus ise valida. Üha enam jõuan ma Reine seisukohale ja see teeb mind kohati kurvaks, aga te lihtsalt teete selle olukorra selliseks. Palju õnne teile homse sõbrapäeva puhul, aga uskuge mind sellest me välja ei tee, on aega jõuda vereni- võitluse suurima ja õigema märgini. Vaimselt ehk oleme juba surnud, kuid füüsiliselt mitte. Minge ikka maksimumini! Palju õnne teile!


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

