Emotsioonitu Emotsiooner

11 02 2008

No ma võin vist tänase päeva kohta öelda seda, nagu tütarlapsed, kes väidavad, et nad võtavad beebipille ja siis on emotsioonid nii segamini ja korraga laes ja siis täielikus madalseisus. See on muide väär. Jah, ka see on väär, et mina neid võtnud olen, tõesti ei ole. Ärkasin siis hommikul üles suht rõõmsas tujus ja nii. Olin välja puhanud, ei tundnud end nii haigena enam ning hakkasin inglise keelt tegema. Oma lolli peaga panin täna siiski msni appear offline asemel online ja hakkas inimestega rääkima. Esimene inimene kellega rääkima hakkasin oli “supper” tegu, sest üle pika aja hakkasid mu silmad märjaks minema ja sellele järgnesid pisarad. Ma mõtlesin, et ega ma ometi ei ulu, aga ulusin vist küll. Ja millise teema üle veel ja kelle pärast.  Siis ma olin natuke aega närvis, ma ei teagi kas sellepärast, et ulusin või sellepärast, mis vestluse point oli. Aga ma jään oma arvamusele kindlaks, mis sest , et ma ei tohi seda enam kunagi avaldada.

Edasi läks haige päev edasi nii, et käisid mõned külalised, positiivsed olid nood. Käisin ka ise korra 10 külas kellelgi.  Ja homme tõusen hommikul varem, et inka ära lõpetada ja see peab õnnestuma, muidu ma olen enda peale maruvihane.
Ja temal on ka telefon välja lülitatud, ma ei saa aru, kus ta on ja mis ta teeb? Nii kergelt ikka muretsema ei hakkaks?!
Kell 00:00 Diva t-särk seljas ma natuke diivatsesin ja ütlesin, et tehke mis te tahate, aga südaööl te kitarri ei mängi, Ahti vist solvus natuke. Sorrivaan, aga ma olen ka inimene. Ja ma arvan, et minu eluaja jooksul siin on Rüütlis esimest või teist korda õhuvärsekendaja. Loomulikult mina tõin selle.

Oma toitumisest ma rohkem ei kirjuta, sest kuigi ma pidin kokkukuivanud olema, ütles mu unelmate tüdruk, et ma toitun normaalselt.


Toimingud

Information

One response

12 02 2008
Än

Võta pille ja siis sa tead tegelikult, mis toimub!

Lisa kommentaar

