Kodus..

9 02 2008

Neljapäval sõin ma:
-2 pool praadi (ahjukartul ja keedukarul ning 2 korda kapsahautis)
-pool suppi
-kohupiimakreem
-kiivi
-4 peotäis sihvkasid
-1,5 liitrit ahjuõuna jogurtit
-0,5 l. vett
-pakk müslit

Reedel:
-segamahl
-2 viinerit ja kartul
-salat
-ahjukartul
-juustuvorstikene
-kana
-bic mac eine
-juustuburger

Laupäeval:
-sinihallitusjuustu
-krevetud
-palju palju sihvkasid
-mitu-mitu kaneelirulli
-1 l. vett
-caffe late
-kurki
-tomatit
-vorstikesi
-kartulit

Reedel jäin siis linna ema ja isa ootama ning lasin Präki ja Mirjamiga ringi.
Käisime YFU kontoris, senikaua kuni Miku juttu vestis mängisime Präkiga kaarte.
Võitsime pooleks. Enne seda käisime McDonaldis õigmas ning peale seda läksime UpUpi
ja mängisime ühe sitaratta – selleks ma ka sain. Jätsin hüvasti ja sõitsin bussikasse.
Läksime isaga Säästu, tal oli plaanis mõned ostud sooritada ja mina suutsin ta
arve seitsme sotiseks käristada. Ostsin omale järgmise nädala toitu. Palju vett
ja sihvkasid, tubokaid, jogurtit, müslit, puuvilju, juustu, teed ja kohvi, suhkrut
jne… Lisaks ostsin omale ka T-särki säästukast. See on mul juba teine T-särk
säästukast, hahaaha! Tõeline Gabana ma ütleks! Aga ma lihtsalt ei saanud muud moodi-
see oli rohelist värvi ja seal peal oli tekst: “DIVA” – ja väiksemalt: ” Glamour
girls company”… Ja kusjuures hinnalipiku küljes on poiste trikoosärk nii, et
lausa meeste oma😀. See numbri valimine ajas mind küll natuke segadusse.Alguses
pidin vist omale napaka ostma, aga hiljem mul tuli mu paks keha meelde ja on ikka
päris paras särk. Olen nüüd üle 1 kuu ja 2 nädala taas kodus, vaatan telekast
muudkui etv-d. Suusatamine ja laskesuusatamine. Neiu Lehtla oli täna ikka päris
tubli. Ja siis veel mingi etv 10 olümpiastarti oli ka veel. Õhtul vaatasin Adam
Chandleri filmi, seegi oli sporditeemaline. Ma olen ikka nii sport! Meil on kodus
hästi palju treening videosi tekkinud. Ühe nimi on täiuslik figuur 2, äkki ma peaks
nende järgi treenima hakkama😀. Aitasin isal natuke ka remonti teha ja tegin sauna
tule alla, kuigi ma vihkan sauna, seega loomulikult ma ise sinna ei läinud.
Varsti on sõbrapäev. Mõtlen selle peale suht tihti. Kui mul pole oma sõpradele
sõbrapäevaks kingitusi, kas siis olen tõeline sitapea? Ja sellele järgneb mu iseenda
vastus: “MA EI TEA”. Mul oli üks idee, aga see läks vist vett vedama ja nüüd mul
polegi rohkem ideid ja loodan, et mu sõbrad ei tee mulle ühtegi kingitust, kui neil
on lootus midagi vastu saada😀. Kallistusest piisab mulle täiesti, kui teie käed
mulle ümber mahuvad! Nimelt olen ma ju kodus ja mul on kodus ka kaal. Esimene
tegvus, mis ma täna hommikul tegin oli enda kaalumine, et ikka aru saada, kas see
mida reedel nägin vastab tõele.. Alakaalusiks olemisest ja enesenäljutamisest pole
minu puhul juttugi, minu nr 62 on kerkinu 64-65. Kokku olen nädalavahetusel ennast
kaalunud 5 korda. See on natuke kahtlane, ma tean jah! Ja igakord vastab mu kaal
mulle YOU ARE TOO FAT!!!. Mul on selline ektrooniline:D. Ei tegelikult ütleb seda
mulle pigem mu retarted aju. Muidu olen aga rõõmus, et kodus olen ja kõik on nii
tore lihtsalt.


Toimingud

Information

One response

10 02 2008
liisu

Tsau, mu armas paksuke! Ma olen kaa nüüd kodus ja söön kommi. Mulle isegi ei maitse need, aga ma söön ikkagi:S

..ja nüüd küsis mu emme, et mis ta täna süüa teeb. Jipikaiiijeeeee!
Olen suur.

Lisa kommentaar

