Words, these are only words to say…

6 02 2008

Hommik, üksi oma kolmeses toas. Rahulik, kuid raskem ärgata, sest ei helisenud Mardi telefon, nimelt on tal väga valin ja müra äratushelin. Vedasin end siiski kooli. Inglise keel, ajalugu ja siis 2 vaba tundi und. Edasi läks samamoodi. Koolipäeva jooksul sain natukenegi Riinuga asju selgeks rääkida. Omaarvamust avaldada. Peale 2 tundi svenskat, millest üks oli mõisas Sibeliuse Akadeemia külastamine, hakkas mul järeltöö, svenskas loomulikult. Suht hästi läks ma arvan. Peale seda tulin koju ja vahetasin riided, et jooksma minna, üksi. Liis on vist kõhnaks saanud. Jooksin Inna majani ja tagasi. Teiselt poolt polnud mõtet joosta, sest seal on selline uisurada, et seal pole erilist jooksmist. Tee peal kohtasin ka runningstar nr. 1 Johannat. Joostud, siis pessu ja siis sööma. Seejärel suundusid oma Musikese ühiselamusse ja tegin neile süüa, kõigest, mis mul oli. Nüüd on mul vähemalt vähem süüa ka, lisaks sellele, et neil kõhud ehk natuke täis said, sest nädal hakkab lõppema ja mul tõesti pole selle söögiga midagi varsti enam teha. Ma pole ka päris täitmatu. Haige lause. Peale seda mängisime Präki ja Mirjamiga 2 ringi sitaratast. Ühe võitsin teise kaotasin. Suundusin koju, lõpetasin oma svenska artikli ja saatsin Innale ära. Koristasin tuba. Nüüd on veel matemaatika tõenöäosuse KT õppida, loodan selle 4 saada, sest ma saan sellest suht normaalselt aru. Mu kõik kohad valutavad sellest jooksmisest, aga ma pole nõrk ja homme jooksen jälle! Reedel saan  koju🙂. Birgit Õigemeele-365 Days on mu läpakast tulnud juba mingi 15 korda järjest. Äkki olen armunud :D?! Ei usu.

Kolmapäev 6. veebruar:
-1 vorstivõileib
-2 tomatisaia
-klaas teed
-viinerpirukas
-natuke jäätist
-pool praadi kartulipuder hakkliha kastmega
-morss
-kiivi
-3 peotäit sihvkasid
-10 šipuska lutsukommi
– 0,5 l. vett
– 330 ml apelsini Cappyt.

Täna lõunat ei söönud, täna oli vist natuke pahasti päev.


Toimingud

Information

One response

7 02 2008
Kaupo

Ideaalis peaks lõuna olema kõige mahukas söögikord, aga see on Ideaalis, nii et kui sa end hästi tunned siis on kõik hea. Aga proovi ikkagi ka lõuna ajal süüa.

Lisa kommentaar

