S p o r ja t

5 02 2008

Täna pidin varem ärkama, et kirjandus lõpuni õppida, aga see mul ei õnnestunud ja magasin mõnusalt kaheksani välja. Kirjanduse lehed käte vahel värisemas suundusin hommikust sööma. Samal ajal õppisin ka veel kirjandust, sest esimene tund oli Devini inka ja seal ikka muud ei julge ega tahagi teha, kui inglise keelt õppida. Järgmine tund oligi kirjandus. Lisaks sellele, et õppisin ka ühe vale autori ära ja õigupoolest ei jõudnudki eriti midagi õppida olen oma hindega 4 väga rahul. Lisaks olen üllatuslikult saanud 5 ka lisaks oma kt 2-ele ajaloos. Ma ei tea, mis ma seal täna nii erilist tegin, et viie sain😀. Edasi läks päev tund ja kord vaba tund ja oligi käes koolipäeva lõpp ning MA LÄKSIN OMA ESIMESSE KEHALISE KASVATUSE TUNDI VÕIMLASSE SEL ÕPPEAASTAL!!! Tegime hindele hooltkaugushüpet vms, sain 3. Lisaks mängisime võrku, võistkond kus olin võitis. Peale seda oli pesu ja söömine. Siis tuli rahvatants, kus lisaks tantsimisele ka vastlamänge tegime ja -kuklit sõime.  Siis läksin Katrini juurde svenskat õppima ning kell 22 läks Ülekaaluliste tiim Paslepa ringile. Mis küll Inna majani oli jääralli, rääkimata jooksmisest, siis kõndida peaaegu oli võimatu. Ja nüüd on varsti aeg uinuda. Homme lähen üksi jooksma peale Svenska järeltööd, sest Liisul on liiga palju tegemist füüsikaga, milles ma temast targem olen ja järeltöödel osalema ei pea.  Homme on vaja natuke matet õppida, joosta ja kaarte mängida. Neljapäev on mate kt ja peotants, olen peakorrapidaja sellel päeval nii, et tuleb suht kerge nädalalõpp, kui bioloogia kt välja arvata..
Tänan kõiki nõuandjaid toitumise alal ja siit ta tuleb:

Teisipäev 5. veebruar:
-keeduvorsti võileib
-juustutomati sai
-mitmevilja puder
-1,5l. vett
-hernesupp
-segamahl
-4 kahvlitäit peediks värvitud porgandi salatit
-2 vastlakuklit
-2 geišha kommi
-pool pakki tomatimaitselisi kartulilaaste
-kinder bueno
-2 õuna
-2 moosiampsu
– poolpraadi tatraputru hakklihaga
-morss


Toimingud

Information

One response

6 02 2008
liisu

ampser.ee, soovitan soojalt, saad kõik puuduvad ja üleliigsed ained teada…siis on endal ka kergem arvestada. Pealegi on seal väga humoorikad pildid ja jutud😉

Lisa kommentaar

