Õgimise päev ;)

3 02 2008

Ma võin nüüd täiendada oma söögi blogi, väga tore, et Kaupo leidis aega ja mulle siia postitas, ma võtan sõnaraamatu appi ja tõlgin ehk homme ära.. Vahepeal käising Haapsalus süüa ostmas omale, õppida ei olegi jõudnud midagi, aga ma lihtsalt ei viitsi. Aga ma pean ja ma õpin inglise keele ära ja pesen ennast, enne ma magama ei lähe, aga pühapäeva võib lõppenuks lugeda:

Pühapäev 3. veebruar:
-1 õun
-1 l. vett
– pool toorest kana, tervest
–  0,25 l. jõhvikajooki
-banaan
– 1 kohuke
– 1 moosiamps
– peotäis sihvkasid
– 8 sipuška lutsikommi

Ma ju söön! Ja erinevaid asju 🙂

Toimingud

Information

2 kommentaari

3 02 2008
Kessu.

Mulle tundub, et sa ei saa ikka üldse aru.

4 02 2008
liisu

Issand kui mõttetu, ma ikka söön palju rohkem ja tervislikumalt, ausalt!

Lisa kommentaar

