I look in your eyes and I know ;)

3 02 2008

http://www.youtube.com/watch?v=uMAY95M8uiM -> lihtsalt liiga hea laul. Panin selle isegi oma orkuti videode hulka. Täna tõusin suhteliselt hilja, mingi kella poole 2 paiku. Läksin orkuti maailmasse ja lugesin scräppe ning täiustasin, tegelikult oleks õigem sõna kahandasin oma orkuti informatsiooni. Enamus asjad võtsin maha. Mõtlesin, et miks need peavad seal olema, peaksin olema nagu avatud raamat, aga ma ei ole seda.. Ma arvan, et kõige olulisem on see, mida ma ise arvan ja vaid mu enda jaoks. Teistele see ju ei loe, ei ole oluline. Peaksin praegu õppima svenskat ja inglise keelt, aga üldse ei viitsi kohe. Kella 17:00 või 18:00 pean ennast siiski käsile võtma, sest ma lähen Haaspalusse süüa ostma. Toiduekspertide arvates pole see kindlasti mingi söök, aga see on kindlasti parem, kui praegune seis, milleks on 0,5 liitrit vett pühapäeval. Siin antud juhul ei saa rääkida rikkalikust ja mitmekesisest menüüst. Oluline on aga siiski see, et ma ise olen õnnelik ja endaga rahul, kui mu viimane svenska kursprovi hinne välja arvata. See nädal peab minema mega kiiresti, sest ma tahan nii koju minna, kus ma pole alates vaheajast käinud. Nädal tõotab tulla ka suhteliselt tegus, sest kallid õpetajad on suutnud nii teha, et igapäev peaks meil olema kontrolltöö, ajee! Sellel laulul on ikka nii hea rütmi bäkk. Selle segase lausega ma lõpetangi.

Pühapäev 3 veebruar:
-0,5 liitrit vett


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

