Minuga on kõik hästi :-)

2 02 2008

winnerteiksall.jpg

Winnerteiksall… No ma ei ütleks selle kohta ikka nii, ma olin suht ainuke, kellel vist suuri saavutusi seal polnud. Pidu iseenesest oli aga väga tore. Eriti palju ma ei joonudki, kuigi nüüd olen ma liitrite viisi vett omale sisse kahmanud ja kolm banaani ka, sest organismil on siiski paha olla. Sünnipäeval läksin suht vara magama, ma ei tea miks. Magama läksin üksina ja hiljem hommikul tõustes avastasin, et seal on veel 4 inimest peale minu. Hommikul tõustes, paar suitsu tehes hakkasime Jarkoga hääletama, aga asi lõppes nii, et mu on sõitis meist mööda ja ta viis meid Emmastelt Heltermaale ära🙂 Siis ostsin kohe vett ja jõin selle ära- see oli väga hea! Sõitsime praamiga ja nentisin Rohukülas fakti, et nüüd tuleb hakata Pürksi hääletama, aga siis helises mu telefon ja selle tulemus oli see, et Kaspari ema tuli meile järgi ja viis meid Pürksi ära, lihtsalt supper:) Siis jälle uuesti poodi ja veepudelid kaenlas ühikasse magama. Hiljem vaatasin ära Eurolaulu, üllatas vaid Rolfi kõrge neljas koht, muidu pidas mu ennustus ja soov paika.

Alates tänases hakkan ma igakord ka üleskirjutama, mida ma söönud olen, siis on mu tervise pärast muretsejatel hea jälgida, et tegelikult on mu menüü väga mitmekesine ja tervislik😀

Laupäev 2 veebruar:
-friikartulid
-3 banaani
-õunajook
-3 l. vett


Toimingud

Information

2 responses

3 02 2008
Kessu.

Friikartulid?
Väga tervislik ja mitmekesine.

3 02 2008
Kaupo

Lisa kommentaar

