Tegus nädalavahetus… Ja jumal jäi ellu.

27 01 2008

Oijah, nädalavahetus ongi lõppemas. Minu järjekordne Pürksi nädalavahetus. Ja, kui uue nädala üle elan, siis saan lõpuks koju, kus ma pole kuu aega käinud. Väga tahan minna. Miks ma siis Pürksi jäin? Et ära teha rootsi keele artikkel, põhimõtteliselt on see valmis. Kitarri õppida, tegin ka seda natuke, kuid algne idee, miks ma seda õppima hakkasin, avastasin, et mul ei ole siiski kitarrimängu oskust vaja. Kirjutasin valmis lavaka avalduse. Sinna on vaja nüüd veel vaid pildid juurde ja pähe saada, 3 luuletus, üks proosapala ja laul. Juhei!. Ning viimane ja kõige tähtsam, ma magasin end välja…

Täna hommikul ärkasin üles ja läksin jooksma. Väike Paslepa. Seekord ma oleks küll peaaegu 2 korda surma saanud, sest seal olid koerad ja loomade hirm on mul väga suur, sest loomad ei ole ju inimesed, nendega ei anna eriti midagi rääkida või kokku leppida. Haavad ei olnud kaugel, aga õnneks koer äkki taipas, et minu ilu vigastamine oleks suur patt. Jooksin ära, käisin pesemas ja eemaldasin mõningased karvad. Peale seda lõpetasin svenska artiklit. Koguaeg olen joonud teed ja vett, sest mul on alates eilest õhtust kuni täna õhtuseni vist vee päev, tegelikult 22 ajal peaksin süüa saama. Lisaks sellele, et ma ei söö, ei suitseta ma ka eriti. Märkimisväärne pole vist ka see, et mul raha pole. Olen varsti võlakuhja otsas kärbus, samas aga pole need võlad eriti suured ja ma ootan juba oma tuludeklaratsiooni tegemist, mis peaks mu pangakontole nii mõnegi kroonikese tooma. See nädal ei tundu eriti raju tulevat:

1)kirjanduse teeoria  töö
2)ajaloo töö
3)inglise keele järele vastamine
4)rahvatants
5)laulmine
6)ÕE
7)peotants
8)jooksmised
9)kehalise tund

Eks neid asju ole veelgi, aga see tundub suht kerge. Ei tea kaugel see vaheaeg on? Märtsis vist? Äkki läheks siis tööle. Ei tea… Eksamid pidime ka ära kinnitama, minu valik oli selge juba 8 või 9 klassis – ajalugu, ühiskond, kirjand, inglise keel -riiklikud, ja svenska kooli eksam. Seda viimast ma kõige suurema rõõmuga ei tee.

Tegelikult ei olegi mul seekord midagi erilist tarka öelda, see on päris eriline juhus, ja ma parem magan paar tunnikest.


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

