Imeline Tartu ma ütlen. Ja jumal sai vinni.

20 01 2008

Olengi tagasi Pürksis. Tartust tagasi. Kolm nädalat tagasi käisin viimati kodus. Milline imeline lausekasutus, 3 korda järjest “tagasi”, aga tegin seda meelega, sest Maarja-Liisat ma Tartus ei kohanud, seega on mu eesti keel, tavalise priima asemel hetkel natuke kesine! Aga muidu hullu pole.. No Tartu see on ikka nagu tavaliselt olnud on- väga rahulik, kui  Zavood välja arvata. Rahulik, vaikne, kõik inimesed juskui omas maailmas, aga noh ma ei tea see ei ole vist väga minu jaoks. Igakord olen küll oma Tartu visiitidega rahul, üldjuhul on need kahe päevased, kuid on olnud ka nädalasi, aga ise seal elada oleks vist liig. Liiga vähe melu.  Sõitsime siis Riinuga reedel Tartu. Meie ees istusid Väike-Malla ja Marleen ning kõrval Andres ja Toomas. Läheduses olid ka Eve, Ponna ja tema pruut, Reelika oli vist nimi. Nagu Ng vagun oleks olnud või nii😀. Jõudsimegi kohale pratasime Mallu ja Riinuga bussis natuke rootsi keelt ja olimegi läbi eksimiste lõpuks Katre korteri ukse taga. Sisenemisele järgnesid marulised kallistused Liisu,  Kadi ja sünnipäevalapse Katre Mansoniga. Sünnipäevalised olid päris toredad, sai ikka lõõbitud küll😀. Aga oli väga väga fun. Eriti meeldisid mulle söögid, kuid ka üle pika aja oli väga hea slämmerdada. Vahepeal läksime linna peale, külastasime Tartu eliitkohvikuid, kuhu hulka loeksin kindlasti zavoodi. Läksime mingi 3-st korterisse tagasi ja läks tantsuks, panime oma hümni 18 põhja ja tantsevat võis alata! Pidu kestis isegi mitte varajaste hommikutundideni vaid hommikuni. Paar tundi magamist ja siis läksime Riinuga Tartu peale. Õigemini Tartu Viru Keskusesse ehk Tartu Kaubamajja. Sahkerdasime natuke seal ja siis läksime Evelyle külla. Mina jäingi ööseks Evely poole. Vaatasime telekat, sõime, kohe päris mitu korda. Ja üks nendest kordadest oli see, kui sõin maailmakõigeimelisemaidmaitsvamaidprekartuleid – Evely praekartuleid. Mängisime lauamängu. Ning lõpuks mingi 5 paiku hommikul uinusime. Hommikul ehk kell 13:00 paiku äratas mind üles Marleeni sõnum. Polnudki palju enam jäänud, natuke toimetusi ja oli suund rongijaama. Läbi imelise Tartu (Evely tahtis, et ma nii kirjutaks). Rongi peal magasin ja kuulasin muusikat. Balti Jaamas kohtusin Riinuga, kes tuli sama rongiga, aga ma ei teadnudki. Balti Jaamas tegime ühe dringi, mis pidi jääma Riinu viimaseks dringiks, aga ei jäänud, lõpuks ta siiski murdus.

Nüüd istub jumal oma voodi peal, koos vinniga, mis tal otsa ees on. Siin kohal täpsustaks jumal vaid seda, et kui Sa ei taha, et ma Sind mõnitan, siis ole parem vait ja ära mind ka mõnita! Tänan:) Teised mõnitage, aga edasi, sest te lasete ennast ka mõnitada. Tänan:) Ja nüüd hakkab ta Svenskat õppima ning siis inglise keelt😉.


Toimingud

Information

One response

20 01 2008
M.

Aga Jumal kirjutatakse ju suure tähega.. Aa.. Jumalal on vinn, siis ta kirjutatakse väikse tähega😀

Lisa kommentaar

