Gerli (L)

11 01 2008

“Ojari, see poiss sellel pildil oled Sina. Vahetu , siiras, uudishimulik, silmades kumamas rohelise läikega rõõm. Meie esimene laps oleks ka selline. Selline eriline, noh! Ilus, tark ja osav- just nagu meie Sinuga. Kui Sa vaatad sellele poisile sügavalt-sügavalt silma, näed ka enda hinge. Proovisid? Vean kihla, et mõjus. Mis Sa sealt leidsid? Tõenäoliselt hunniku armastust. Rohelist. Määratult suure hunniku rohelist armastust. Küll mina juba tean, ma olen tark 😀 MUSI JA PAI SULLE, LINNUPOJA! Sinu naine (platooniliselt) 10.01.2008”

Ma armastan seda tüdrukut! Tema teab, et elu on ilus. On kahejalaga maa peal. Teab, et rõõm on elualus ja armastus levib igal pool, kõigi südameis.

Toimingud

Information

One response

26 01 2008
Gerli

Õnneks armastan mina Sind ka, mu armas Jumal:D

Lisa kommentaar

