Elu on üks kuradima ilus asi :-)

10 01 2008

Ma olen üksinda oma ühiselamu toas. Põleb 6 rohelist küünalt. Mart on kuskil ära. See nädal on olnud kiire ja unine. Esimene nädal peale vaheaega, selle kohta võib öelda, et oli oodatust rohkem üllatusi, kui tavaliselt. Ühikas on koristatud. Kuulan youtubest Anna Vissi laulu Everything ja söön Lioni šokolaadi, mille Katrin Ahven mulle ostis.

Otsustasin nädalavahetusel siia jääda. Järgmine nädalavahetus sõidan Tartusse, see peaks suht kindel olema, kuigi see on kulukas. Katre sünnipäev, Evely ja Liisi külastus kõik peavad nende kahe päeva sisse ära mahtuma. Loodetavasti on selleks ajaks minu terviseprobleem paranenud, mul on nohu. Täna lõunauinakut magades, ärkasin ma selle peale, et mul jooksis ninast verd. Padi oli verine. See oli päris veider. Ma ei tea, kas see oli sellest, et ma täna öösel ei maganud, aga samas. Ma magan koguaeg ja mul ei tule lihtsalt und. Nii et väsinud ei peaks ma olema, ka stressis mitte. Aina enam ja enam ma lihtsalt sisestan endale, et elu on üks ilus asi ja nii see tundub ka.

Vaatasin lavaka koduleheküljele. Tuleb ära õppida 2-3 luuletus, proosapala ja laul. Ühte luuletust ja laulu ma tean. Laulule taustas tahan mängida kitarri, sest mu lauluhääl ei ole just “Eesti otsib Superstaari!” võidule kandideeriv. Kitarri peaks mulle õpetama hakkama Laur, ma arvan, et ta on kannatlik ja rahulik õpetaja, nii et midagi eriti hullusti minna ei saa.

Täna käisin esimest korda peotantsu kursustel, tantsin Liisiga. Meil läks hästi. Ma sain kiita, aga pigem peaks need kiidusõnad minema Liisile ma arvan, kuigi jah ma ise olen ka suur tantsulõvi, aga siin on omad põhjused. Tantsides tuli meelde kümnes klass. Liisi muutus jälle selliseks naljakaks, tegelikult on ta vist koguaeg naljakas. Kas ta mõnikord kurb ka on?Ma ei teagi, eks ikka aga positiivne on see, et välja ta küll seda ei näita🙂 . Ma loen selle igati positiivseks jooneks temas. Mu nina on juba nuuskamisest valus. Nohu, mine ära!

Täna ma jäin kahekesi temaga tuppa, naljakas oli. Muidu teen ikka mingit lolli nalja, aga siis ei osanud midagi eriti öelda. Ta on ilus ja tore. Ilus ongi teda vaadata, ei midagi enamat. See oleks lihtsalt mõeldamatu, sest ma ei otsi Pürksist enam mitte kunagi ühtegi suhet ja isu ka väljaspool Pürksit seda teha on 0% lähedane.  Ta on silmailu.

Kurb on, et lumi on ära sulanud. Nii ilus oli, kui lumi oli maas. Natuke külmem ilm oli ja päike paistis. Tõeline talv, minu tõeline unelm. Õrn sadu. Vaatad öösel aknast välja, kedagi ei ole, kõikjal Su ümber on vaid imeline vaikus koos lumega. Lumi on parem kui rohi, kuigi rohi on roheline ja lumi valge.

Ma ei tea, kas mu elu on suutnud seda teha, aga pean suuresti tõdema, et ma pole pidanud elus milleski eriti pettunud olema olnud. Kelleski kindlasti, aga milleski. Ma olen kindel, et midagi on minu senise imelise elu taga, aga sellel ei ole ei mingit usulist ega päritoluga seost. See seos on ma arvan mu olemus vastutasu. Kõike, mida Sa korda saadad, saad Sa ka tagasi. Ütleks ma selle kohta. Ehk siis vaid kõike head.

Ma soovin teie kõigi südamesse soojust ja rahu!

Light A Candle- Eurovision 2002 Israel

“Light a candle, light a candle with me.”


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

