Vaheaja viimane päev..

5 01 2008

Täna öösel ma ei saanud ma eriti magada, imelik! Ma magasin ainul kella 4:30- 6:00-ni. Tõusin üles ja harjutasin ennast kooli ajaks ette, mil plaanin hakata hommikut sööömas käima ja sõin hommikuks 4 juustu saia ja jõin piparmündi teed. Sõitsin vanematega linna kaasa, et ema töö juures geenivaramu jaoks verd anda. Kuna ma olen elus ühe korra varem vaid doonorlusega seotult verd andnud siis ma olin ikka väga pabinas, sest mulle ei meeldi veenist verd anda, see on selline jube tunne. Narkomaani ei saa minust kindlasti kunagi. Hüppasin seal ema juures natuke, täidsin ankeete ja andsin allkirju ja verd. Pärast seda hakkas mul pilt eest minema näost läksin valgest, hullem kui doonorluse ajal, aga ma arvan, et asi oli selles, et ma hommikul sõin. Jõudsin kõik kibe kiirelt ära teha ja läksin jooksuga trollipeatusse ja sõitsin Balti jaama. Sealt läksin edasi rongi peale ja sõitsingi koju. Tänane konduktor mulle ei meeldinud ta oli nõme. Jalutasin karges talve ilmas, need 3 kilomeetrit koju, võtsin postkastist, mis võtta oli. Seekord siis SL õhtuleht nagu ikka, aga lisaks Cosmopolitian, aga kuna ma arvan, et Eesti Vabariigis 2 kõige hullemat ajakirja on Cosmo ja Playboy, siis ma ei ole seda sirvinud, sest neis kahes pole lihtsalt mitte midagi lugeda. Veeresin, siis kodus edasi tagasi, istusin netis kuni algas suusatamine. Tour de Ski, tervelt kolm eesti meest olid sprindis jõudnud 30-ne parema hulka selle üle oli hea meel. Jaaku kahjuks nende hulgas ei olnud. Vaatasin suusatamist, kukoputati aknale, külla tuli naabrinaine… Tegin talle teed ja endale ka, natuke nohune on nina ning siis vaatasime suusatamist edasi. Kahjuks eestlased edasi veerandfinaalidesse ei saanud, kuigi Rehemaa oli suht tubli. Simonlatserit vaevab mingi haigus… Edasi veeresin jälle oma soodu, kütsin ahju ja istusin teleka ja arvuti taga. Sõin sihvkasid ja mustika toormossi- see on nii hea!!!

Meie peres on nüüd uus kord, et need kes ei suitseta võivad endale palju maiustusi lubadi nii ongi laud lookas mandariinidest, šokolaadidest, kommidest ja muust ninnist-nännist. Minu valikuks on endiselt sihvkad ja täna tahtsin kiivisid ka. (Kuigi ma olen vahepeal suitsetanud) Mind siiski premeeritakse. Ja nad teavad, et ma olen suitsetanud… Mu laua peal on 400g.  sihvkasid , teise 400g olen see nädal suutnud juba ära ragistada. See tuletab mulle lapsepõlve meelde, kui väiksed tatid olime, ragistasime neid sihvkasid koguaeg.

Homsete plaanide hulka kuulub jälle suusatamise vaatamine. Ehk õnnestub aidata ka isal puid kuuri viia, erilist viitsimist ei ole, aga tuleb end kokku võtta. Kalender näitabki juba laupäeva, mis loogika kohaset on viimane kooli vaba päev. Juba homme tuleb võtta taas ette sõit Pürksi, ja neid kordi jääb aina vähemaks ja vähemaks. Mul hakkab vaikselt juba kurb, aga oma emotsionaalsuse juures ma ei imesta seda üldse. See on mul juba ammu välja mõeldud, et nii tutipeol kui ka lõpetamisel viibin ma päikseprillidega, sest muidu läheb mu olematu meik ju laiali😀

Ma ei tea kaua ma täna üleval olen. Hakkasin just Atu ja Maarja-Liisaga msnis rääkima, aga mu nett kadus ära ja see ei tule tagasi ka, ma jõudsin ennem blogi lahti teha nii et saan seda võgust väljaspool kirjutada. Kui nett ei plaanigi tagasi tulla, siis on uni varajane ma arvan. See neti süsteem on meil ka veider, aga millegi pärast põlevad kõik nupud seal aparaadi peal peale connecti, mis on täiesti tuim ja ei ole seal ei punast ega rohelist värvi, ega isegi mitte oranži, nii ootaks seda rohelist.

Lõpuks tuli nett, tagasi aga nii Aet kui ka Maarja-Liisa on offline..kell on  3:02..


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

