Viimane päev koduseinte vahel.

27 12 2007

Ma kustutasin kõik oma scrapid peale sünnipäevaõnnitluste orkutist ära. Lisaks olen teda saanud ka oma lähi päevade plaanid:
reede- Marleeni sünnipäev
laupäev- Maarjaga Angelisse
pühapäev- Kätu ja Maarjaga välja
esmaspäev- Lehtse
teisipäev- Lehtse

Ma ei tea veel kuidas ma need sooritan. Vahepeal peaksin saama kodus ka käia nendest aegadest. Teine probleem on mu rahaline olukord seisuga, rahakoti vahel 0 krooni ja pangakaardil 14 senti😀. Aga kõik raskused on ületatavad.. Ma vähemalt loodan.

Imelik asi on veel see, et ema pika veenmise peale olin ma siiski nõus Geenivaramu programmiga liituma. See on tegelikult kasulik, aga ainuke asi, mis mind selle puhul häirib, ongi see peamine. Tuleb anda verd. Veenist. Millalgi pean selle siiski ette võtma, äkki homme ?:S. Oh õudust, olen seda vaid ühe korra varem teinud ja see ei meeldi mulle.
Pidime minema Suure-Jaani isaga puid tooma täna või homme, aga millegi pärast jäi see ära. Ma ei tea miks, hommikul lihtsalt helistati, et me ei lähegi. Kõik on alles tööl veel, hiljem saan teada, tegelikult peaks nad juba koju jõudnud olema, või kohe jõuavad. Noored läksid täna Pärnu ja homme lähevad Pariisi.

Loodetavasti tuleb meeleolukas nädalavahetus.

Ahjaa, lõpuks mu mängimine joytube.com-is kandis vilja ja sain Card Frenzys vms, tabelisse maximum punktidega. I`m so happy😀


Toimingud

Information

Lisa kommentaar

