Rõõm

26 12 2007

Mõtlesin, et äkki ei peakski enam mingit blogi pidama. Oma mõtteid teistega jagama. Mõnikord ma loen teiste blogisid ja mõtlen, et kas te tõesti tahate, et kõik seda teavad. Kas tõesti arvate, et see läheb kellelegi veel korda peale teie enda? Kas see huvitab kedagi peale teie? Aga see ei vasta siiski tõele, mitte täielikult, sest loen ju isegi teiste blogisid ja nii mõnigi kord (just nende puhul, keda tean), tekib peas mõte, et miks ta seda kirjutab.

Samas ei saa ma ka päris täpselt aru sellistest blogidest, kus jutustatakse täiesti tühja teksti, milles enda arvates nähakse suut sisu taga. Mõnes mõttes on ehk sisu, aga kui Sa midagi usud, siis usu omaette. Ma ei näe vajadust, et teistele oma uskumis nii tugevalt peale suruda.  Usk peaks olema ju imtiimne asi. Tegelikult ma päris täpselt ei saagi aru, mis see on, minu jaoks ongi see sellepärast vist suht mõttetu loba. Või ei suudeta olla piisavalt veenev minu jaoks.

Siinkohal pean ma oluliseks mainida, et ma enda arvates ei kirjuta mingit kulda, aga mulle lihtsalt meeldib kirjutada. Ja põhirõhk on rohkem sellel, et ise seda aastaid hiljem lugeda. Kuidas kujunenud olen.

Tegelikult tahtsin ma palju asju öelda, aga see ei oma hetkel mingit tähtsust.

Tahan olla oma sõprade keskel ja juua nendega viina, jah viina. Ma ei ole mingi alkohoolik ja ma ei näe selles midagi halba, kui üks normaalne inimene joob vana-aasta õhtul natuke viina. Nii palju kui on inimesi on ka arvamusi, kuid minu oma on õige. Selline vanasõna oleks mulle kohane.

Üks päev just mõtlesin, et väga kerge on olla inimene, kui Sulle on antud kaasa tugev iseloom, kuid sellest üksnes ei piisa, seda tuleb osata ka kasutada. Mõnedel jääb sellest vajaka ja seetõttu tekivadki probleemid.

Loo kokkuvõttes tahaksin öelda, et iga päevaga üha enam tekib mul tunne, et ma ei ole küll supper inimene, aga olen sellele lähedal! Ja see tuleb vaid positiivsest mõtlemisest, ma ei arva, et ma olen supper inimene ühiskonnas, aga ma arvan, et ma olen supper inimene enda jaoks. Ma teen täpselt nii nagu ilusa elu jaoks vaja on ja naudin, igat minutit oma elus ja ei ohi.


Toimingud

Information

2 responses

27 12 2007
liisu

Ajee, mulle meeldib ka juua ! irv
Ja nüüd Ajee vol. 2- ma arvan ka alati, et minu arvamus on õige, sest muidu ma EI ARVAKS ju nii…

Sa oled ikka täis tarkuseteri, Ojari Kompromiss

27 12 2007
Än

Huvitav, kui sa mu blogi loeksid, kas siis see on ka selline, et sa ei saa mõttele pihta?😀
Ja see usuvärk. Sul vist käivad päris paljud usku rääkimas. Minu arvates inimene peab millessegi uskuma ja kui ta ei tea, millesse ta usub, siis tähtis on see, et tal on usk olemas. Kui see puuduks, siis poleks tal ju mitte midagi. Jah, usu peale surumine on nõme.
Pole saanud ammu rääkida, aga ma olen mõelnud ja mul on vaja sinuga rääkida. Rahustuseks, asi hakkab taanduma, õnneks, aga ma kardan, kui näen sind, mis siis saan?
Oleks vaja veel ühest asjast rääkida…
Tore blogi, positiivsus on ka hea jah.

Lisa kommentaar

