Peatüki lõpp.

19 11 2007

Istume siin kahekesi, mina ja Rjäu. Me magame ka koos. Sünnipäev läks kõvasti kenamalt, kui lootsin. Kurjad inimesed olid ka rõõmsaks muutunud ja kinke tuli, perse suurendamiseks magusat jätkub. Pooled Kinder Buenod on mul veel alles. Palju-palju söödavat sain, aga see mulle meeldibki:) Aga meeldisid ka need asjad, mis polnud söödavad, väga meeldisid. Põhimõtteliselt meeldis kõik peale Mennu avalduse, muidu oli imeline päev. Võidki Saksamaale jääda või noh vahet tegelikult pole, sest ma ei puutu Sinuga edaspidi eriti kokku. Ole, kus oled ja tee, mis tahad.

Koolis on ka paremuse poole läinud, hinnete suhtes. Muidu oli täna natuke härdas päev. See peaks tähendama seda, et miski lõi südamesse ja pani tuppa küünlaid süütama ja oeh tekitaks kohe sellise imelise tunde, et seda olid mu kõrvad juba ammu-ammu oodanud ja nüüd see tuli. Kunagi see ju pidi tulema..

Tegelikult ma peaks kirjandust õppima, aga ma olen alles poole peal, kuigi see ei ole eriti keeruline ja minu jaoks on ju kell alles pool üks, mitte juba pool 1. Hiline uinumine hakkab, mul alates kella poole 4-st ja raske ärkamine hakkab mul eranditeta viimasel ajal igal hommikul. Raske on tõusta, kodus on raske, küla peal oli ja on see kergem.

Muidu olen, aga rõõmus. Ma olen rõõmus, sest keegi peab olema rõõmus. Muidu oleksid kõik kurvad ja siis oleks kõigil kurb ja nii ei saa.

Sinuga uinuksin maailma lõppu.


Toimingud

Information

One response

21 11 2007
Mennu

Ojari.
Ma ei tahtnud halvasti öelda, aga see tuli nii välja. Ise olen ka selles süüdi ju.
Anna andeks.

Mennu

Lisa kommentaar

