Meenutus..

15 11 2007

Täna tuli mul meelde üks muinasjutt, mis polegi muinasjutt.

Noormees istub üksinda puu all ja nutab. Tema ümber on inimesi, nad sagivad. Arvatavasti on nad enamus joobes, ka noormees ise. Millegi pärast on noormees endast väga väljas, ka üks ümbruses olev neiu on endast väljas. Ootamatult tuleb õunapuude alla teine tüdruk ja küsib ehmunult: ” Mis te talle tegite?Miks ta nutab?Mis on juhtunud?” Selle peale hakkab rahvas argnema, poiss on üllatunud, et keegi tema pärast muretseb. Ikkagi jääb ta oma puu alla ja nutab. Temaga jääb hoopis kolmas tüdruk, kes teda lohutab ja räägib talle asju, mida kutt poleks kunagi uskunud ega osanud aimatagi. Noormees oli õnnelik, et tundis ennast olulisena kellelegi.

Selline rõõmsalt kurb dokumentaal siis.

2 päeva pärast on minu sünnipäev, saan juba 19…
Täna oli ilus päev. Harjutasime PlayBoxiks ja niisama hea oli:)
Ühiskonda tuleb täna öösel õppida.


Toimingud

Information

2 responses

15 11 2007
M.

Rahvas hargneb muidu.
Kahju, et te mulle ei öelnud, millal harjutate. Tahtsin ka näha, teha siiski mitte😦

16 11 2007
Mennu

Ma tean seda muinasjuttu. Aga sellel ei olegi löppu, ma arvan.

Lisa kommentaar

