Suureks saanud veel ei ole

9 11 2007

Täna käisin jälle kooli, mainiksin seda kui imet, aga nii see nädal oligi, kooli suhtes ma mõtlen. Otsustasin nädalavahetusel mitte koju minna ja Pürksi jääda, kuigi pühapäev on isadepäev ja esmaspäev on ema sünnipäev. Teised bussile saadetus, siis otsustasin ühikasse tulla ja magada, kuni kelle kuueni. Praegu on kell aga 10 pärast 5 ja ma kirjutan blogi. Natuke magasin küll, aga siis tulid Mart, Silja ja Kati ja nad tahtsid vaadata filmi “Step up”, ma ei keeldunud ning olin nõus üles tõustma, mis ma neil noortel ikka lõbutseda takistan…

Nädalavahetusel peaks suht palju ka õppima, hinded on tegelikult rahuldavad, aga arenemisruumi on. Matemaatika statistika ja Karjääriplaneerimise ESSE tuleb ära teha..

Eelmine nädalavahetus käisin Viljandis meedialaagris, kust naasesin grupi parima näitleja ja laagri parima showmees/tantsija tiitliga ning siin, siis videod minu suursaavutustest…

http://www.youtube.com/watch?v=CHlkGlu8Wxg

 http://www.youtube.com/watch?v=yZLy9bBRUcU

Teie O.

Toimingud

Information

5 kommentaari

9 11 2007
Mennu

Mitu osalejat oli?

( anna andeks, öel kommentaar. aga see oli tegelikult naljaga pooleks. aga see selleks. )

Mennu. 🙂

9 11 2007
turteltuvi

Osalejaid oli mingi 200 äkki 🙂

10 11 2007
M.

Meedialaagris osalejaid?
Koos punasärklastega oli meid umbes kümme siia-sinna 150.

Aga et essee. Olen õigekirja maniakk.

10 11 2007
turteltuvi

50-ga panin pange, aga pole hullu:D

10 11 2007
Maarja-Liisa

naasma – naasen – naasin.

igavesti sinu
kristjan jaak peterson

Lisa kommentaar

